
Haptyka w iPhone - czym jest i co warto wiedzieć?
27 czerwca 2024, 15:28Haptyka w iPhone to jedno z tych rozwiązań technologicznych, które może nie rzuca się od razu w oczy, ale znacząco wpływa na sposób, w jaki korzystamy z naszych urządzeń. Jest to technologia, która pozwala użytkownikom na odczuwanie wibracji i dotykowych reakcji na interakcje z ekranem dotykowym, co sprawia, że korzystanie z iPhone'a staje się bardziej intuicyjne i angażujące. Apple od lat inwestuje w rozwój haptyki, wprowadzając ją do coraz większej liczby funkcji i aplikacji. Ale czym dokładnie jest haptyka? Jak działa? I dlaczego jest tak ważna dla doświadczenia użytkownika? W tym artykule przyjrzymy się bliżej tej fascynującej technologii, jej zastosowaniom w iPhone'ach oraz korzyściom, jakie niesie dla użytkowników.
Cukrzyca postarza serce o 15 lat
30 czerwca 2006, 19:47Zgodnie z najnowszymi doniesieniami naukowymi, bycie diabetykiem oznacza ryzyko zapadnięcia na choroby sercowo-naczyniowe o 15 lat wcześniej niż inni ludzie. Stąd też 40-letnia osoba z cukrzycą ma porównywalne szanse, by przejść zawał serca, jak zdrowy 55-latek.
Kofeinowa kawa bezkofeinowa
12 października 2006, 17:54Czy wypicie filiżanki kawy bezkofeinowej może kogoś postawić na nogi? Okazuje się, że tak, ponieważ niemal wszystkie kawy bezkofeinowe zawierają... kofeinę.
Plextor zniknie z rynku?
22 stycznia 2007, 15:30Firma Shinano Kenshi, której najbardziej znaną marką jest Plextor, ogłosiła, że wycofuje się z konsumenckiego rynku CD i DVD. Cieszące się świetną opinią napędy Plextora znikną więc ze sklepów.
Samsung boi się o swoją pozycję
29 kwietnia 2007, 09:36Samsung, od lat lider rynku układów pamięci, zanotował rekordowo niski poziom sprzedaży. Firma wciąż posiada największe udziały na rynku, ale konkurencja jest niebezpiecznie blisko.

Mężczyźni głupieją przy blondynkach
20 listopada 2007, 12:11Stereotypowe blondynki nie uchodzą za, delikatnie mówiąc, zbyt inteligentne. Okazuje się, że stereotyp ten bardzo silnie wpływa na mężczyzn, którzy w towarzystwie blondynek... głupieją.

Operują jelito, a znika cukrzyca
7 marca 2008, 14:48Diabetolodzy dysponują coraz większą liczbą dowodów na to, że ominięcia jelitowe w obrębie jelita cienkiego (zwłaszcza jelita czczego i dwunastnicy) pomagają poskromić cukrzycę typu 2. Remisję choroby obserwowano bez względu na utratę wagi, nawet u osób niecierpiących na otyłość (Diabetes Care).

Nerwowi od urodzenia
16 lipca 2008, 10:30Mózg osób nerwowych od urodzenia działa najprawdopodobniej inaczej niż ludzi spokojniejszych. Swoje wnioski naukowcy z University of Wisconsin wysnuli po badaniach nad rezusami (Public Library of Science).

Czosnek - nowa nadzieja dla diabetyków
20 listopada 2008, 02:20Związek zawarty w czosnku może już niedługo stać się orężem w walce z cukrzycą - uwaają badacze z Uniwersytetu Nauk Medycznych w japońskiej Suzuce. Czy popularna roślina pomoże zwalczyć jedną z największych epidemii w XXI wieku?

Opalanie przez komputer
6 lutego 2009, 09:51Po tym, gdy ponad 30 tys. osób dało się nabrać, że zalogowanie na witrynie ComputerTan.com włącza oprogramowanie wykorzystujące promieniowanie monitorów LCD, by zapewnić piękną opaleniznę, brytyjska organizacja charytatywna Skcin przyznała, że to mistyfikacja. Celem akcji było i jest nadal zwiększenie świadomości społecznej związanej z nowotworami skóry.